Pages

MAGREP KURABIYELERI / LES GATEAUX MAGHREBINS


8 comments:

  1. Ama olurmu böyle :(
    ben bu kurabiyelerin malzemelerini yapılışını merak ettim,
    bazısı sadece türkçe ve yabancı isimli,tarif yok,bazısı türkçe tarifli bazıları da zannediyorum ispanyolca :(
    sayfanızda çeviri programı da yok,her ne kadar bazen çeviriler saçma,karmakarışık olsa da yine de hiç yoktan iyidir,
    merakımı mazur görün,bir mahsuru yoksa siz nerede yaşıyorsunuz?
    tarifler çok ilginç ve değişik,
    sevgilerimle...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba,

      Tarifleri yayinladim arkadasim, denemek istersen kolay gelsin:)
      Ben Fransada yasiyorum.
      Sevgiler

      Delete
  2. merhaba, tanıştığımıza çok çok sevindim, bunların hepsi nefis...
    ben de fransızca yazmaya çalışıyorum diğer blogumda, daha acemiyim ama fransızcamı ilerletmek için bulduğum bir yöntem, fena da olmuyor ama zaman ayırmak gerekiyor...elerinize sağlık...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim, sizin blogunuzda cok guzel, ilgiyle takip ediyorum.
      Sevgiler

      Delete
  3. Çok guzel hazırlanmış bir blog, tarifler değişik ve leziz görünmekte, ellerinize saglık.....

    ReplyDelete
  4. Guzel yorumunuz icin tesekkur ederim ikisatirdokturmelik.

    ReplyDelete
  5. ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR KURABİYELER,BAYILIRIM ÇAYIN YANINDA BÖYLE ŞIK KUKİLERE ELİNE SAĞLIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim ziyaretiniz ve yorumunuz icin.

      Delete