Pages

Gojili incirli hurmali kek / Cake aux gojis figues et dattes


MALZEMELER

3 yumurta
4 yemek kasigi yogurt
1/2 su bardagi siviyag
1 paket vanilya sekeri
1 su bardagi toz seker
1.5 su bardagi un
1 paket kabartma tozu

1/2 su bardagi goji
3/4 su bardagi dogranmis incir
1/2 su bardagi dogranmis hurma
1/2 su bardagi ufalanmis ceviz

Normal kek hamuru gibi yapiyoruz , hamur biraz koyu olacak bunun icin fazladan biraz un ilave edebilirsiniz.
Daha sonra yikayip ufak ufak dogradigimiz kuru meyveleri ve parcalanmis cevizi gojileride butun olarak hamura karistiriyoruz
170° onceden isitilmis firinda pisiriyoruz.


INGREDIENTS

3 oeufs 
4 càs de yaourt nature
1/2 verre de l'huile
1 sachet de sucre vanille
1 verre de sucre en poudre
1.5 verre de farine

1/2 verre de goji
3/4 verre de figues coupées en petits morceaux
1/2 verre de datte coupées en petits morceaux
1/2 verre de noix concassés


14 comments:

  1. Merhaba canım tam bir kalori bombası hurmayı kekte çok severim ellerine sağlık.Mutlu hafta sonları,bende beklerim sevgiler.

    ReplyDelete
  2. BEN GELDİM TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM CANIM:)
    ÇOK GÜZEL VİTAMİN DEPOSU OLMUŞ:)
    GENE BEKLERİM:)YORUMLARINI DA BIRAK MERAK ETTİM SİZİ:)
    TAKİBE ALDIM.

    ReplyDelete
  3. Çok teşekkürler desdeginiz için Cuisine-interculturelle: o güzel yöresel tarifinizi en kısa zamanda alıcam tekrar katılmanı bekleriM

    ReplyDelete
  4. Bloğunuza ve tariflerinize bayıldım
    Ellerinize sağlık
    İyi hafta sonları

    ReplyDelete
  5. Merhaba kekiniz çok güzek elinize sağlık sevgilerimle...

    ReplyDelete
  6. Merhaba,
    Ne güzel yemekler var blogunuzda, özellikle bazı tariflerin Fransızca olması, bu dili öğrenmeye çalıştığım için çok ilgimi çekti...
    Sevgiler..

    ReplyDelete
  7. il a vraiment l'air excellent ce gâteau

    ReplyDelete
  8. icindeki birbirinden lezzetli meyvelerin aromasiyla doyurucu besleyici nefis bir kek olmus ellerine saglik.

    ReplyDelete
  9. Merhaba,blogunuzu yeni keşfettim, çok hoşuma gitti ve hemen blogunuza üye oldum.Tarifleriniz çok nefis,pratik ve oldukça çeşitli.Ellerinize sağlık,arkadaşım.Gojili kekiniz çok nefis görünüyor tarifinizde kabartma tozu kullanmamışsınız,bu kekte kullanılmıyormu acaba.Selamlar.

    ReplyDelete
  10. Selamlar arkadaşım tekrar davetiye getirdim son 10 gün kaldı etkinligin bitimine bu güzel yöresel yemeklerinizden tarif istiyorum şimdiden teşekkürler

    ReplyDelete
  11. Bazı yöresel yemekler vardır,o yöreye gitmeseniz de yemişliğiniz,yapmışlığınız vardır veya en azından duymuşsunuzdur.Ben de Gaziantep'in bir çok yemeğini eşimle tanışmadan önce biliyor olmama rağmen ,ismi çok ilginç olan bu yemeği hiç duymamıştım.Evlenip buraya yerleştikten sonra tattım ve beğendim,eşim de çok sevdiği için ara ara pişiriyorum.Son derece sağlıklı ve lezzetli bir yemek olduğunu söyleyebilirim.Yeşil soğan ve yeşil sarımsağın beyaz ve yeşil sapları kullanılarak yapılıyor,yaprakları yemeğe eklenmiyor.Bu yemek alternatif olarak pırasa ile de yapılabiliyor.

    ReplyDelete
  12. bende odulun var canim ugrayip alirsan sevinirim.

    ReplyDelete
  13. bomba kek olmuş. Bende bloğuma bekliyorum.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. gojiyi merake ettim çayın yayında harika gidecek bir keke benziyor ellerine sağlık

    ReplyDelete