Pages

Meyveden palmiyeler


7 comments:

  1. çok güzel bir tabak olmuş, iyi fikir, teşekkürler...

    ReplyDelete
  2. Bu agac tam yemelik olmus,meyve sevmeyen minikler icin güzel fikir elinize saglik

    ReplyDelete
  3. Fikir bana ait degil aslinda,internette gordum denedim.
    Yinede tesekkur ederim yorumlariniz icin:)

    ReplyDelete
  4. merhaba, benden size bir mim var eğer bloğumu ziyaret ederseniz :))
    bir de merak ettim sizi, hiç yazı yazmıyorsunuz, umarım herşey yolundadır...

    ReplyDelete
  5. merhaba, benden size bir mim var eğer bloğumu ziyaret ederseniz :))
    bir de merak ettim sizi, hiç yazı yazmıyorsunuz, umarım herşey yolundadır...

    ReplyDelete
  6. Merhaba Hayat:)
    Uzun sure blogumla ilgilenemedim, bu arada mimi kacirmisim, yinede tesekkur ederim.Yogunluktan dolayi yazamadim, hersey yolunda..

    Sevgiler

    ReplyDelete